جستجو
Close this search box.
لوگو وودن اصلی
جستجو
Close this search box.
هزینه خرید سرویس چوبی

با چند ترفند ساده، هزینه خرید سرویس چوبی تان را نصف کنید!

خرید سرویس چوبی، یکی از بزرگ ترین و مهم ترین کار هایی است، که هر تازه عروس و دامادی باید در شروع زندگی جدید شان انجام دهند، که گاهی این هزینه ها می تواند کمر ما را خورد کنند، و فشار زیادی به ما وارد کند، حالا چاره چیست؟ چه کاری باید انجام بدهیم تا این هزینه های سرسام آور را کاهش دهیم، در این مقاله از وودن مگ، قصد داریم چند ترفند ساده به شما آموزش دهیم، تا بتوانید به سادگی هرچه تمام تر، زینه خرید سرویس چوبی تان را نصف کنید و یا حداقل کاهش دهید.

 

چگونه هزینه خرید سرویس چوبی را کاهش دهیم؟

ترفند های گوناگونی وجود دارد تا بتوانید هزینه خرید سرویس چوبی تان را کاهش دهید، می توانید از تولید کنندگان به صورت مستقیم خریداری کنید، خرید تان را نقدی انجام دهید، با برنامه ریزی و مدیریت بودجه خرید کنید و غیره، که در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به این موارد بپردازیم تا وقتی که به خانه بخت رفتید، دکوراسیون داخلی منزل و جهیزیه تان کامل باشد، با ما همراه باشید، تا بیشتر با این ترفند ها آشنا شوید.

 

هزینه خرید سرویس چوبی، مدیریت بودجه

مدیریت بودجه

یکی از روش هایی که در پیش روی شما قرار دارد، مدیریت بودجه است، ما تخت خواب هایی داریم که قیمت آنها چند صد ملیون تومان است، در مقابل تخت خواب هایی هم داریم که با چند ملیون و یا چند ده ملیون می توانید خریداری کنید، حالا شما تصور کنید چه مبلی را تنها با این روش می توانید به جیب خودتان برگردانید، تنها با مدیریت کردن بودجه.

هزینه خرید سرویس چوبی، خرید به صورت نقدی

خرید به صورت نقدی

خرید اقساطی شاید به نظر شما راحت تر باشد، اما در اصل خرید اقتصادی کمر شما را خورد می کند، مخصوصا فشار روانی که ایجاد می کند و سبب افزایش قیمت حتی تا چندین برابر می شود، با این وجود کاسب ها به کسی که به صورت نقدی خرید می کنند، احترام قائل هستند، و اکثرا شامل تخفیفات ویژه ای می شوید.

هزینه خرید سرویس چوبی، خرید از تولید کنندگان مصنوعات چوبی

خرید از تولید کنندگان مصنوعات چوبی

یکی از روش هایی که می توانید انجام بدهید، حذف واسطه ها است، شما با خرید از تولید کننده، می توانید مبلغ بیشتری را زنده کنید، و هزینه خرید لوازم چوبی منزل و سرویس چوبی تان را به شدت کاهش دهید، به دنبال تولید کنندگان باشید، و آن ها را پیدا کنید، مجموعه گامی نو یکی از بزرگترین تولید کنندگان ایران است، که خودش به صورت مستقیم محصولات را بدون واسطه به فروش می رساند و می توانید روی تجربه درخشان اش حساب کنید.

هزینه خرید سرویس چوبی، تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

تخفیف گرفتن همیشه جواب می دهد، و خیلی هم لذت بخش است، (نویسنده: من از سوپر مارکت ام خرید می کنم، تخفیف می گیرم، چه برسه به لوازم چوبی که هزینه چند ده میلیونی و بعضاً چند صد میلیونی دارد) اگر قصد دارید هزینه تان را کاهش دهید، این یکی از ترفند هایی است که می توانید انجام دهید، اگر بلند نیستید این کار را بکنید نگران نباشید، می توانید محصولات تخفیفی را شکار کنید.

  

هزینه خرید سرویس چوبی، میز تلفن

لوازم غیر ضروری را حذف کنید

به نظر شما واقعا لازم است هزینه که می شود برای جاکفشی و یا میز جلو مبلی کرد را، صرف خرید میز تلفن کنیم؟ بخاطر این که همسر مان دوست دارد زمانی که با خانواده خود تلفنی صحبت کند، بتواند روی میز مخصوص تلفن با آنها ارتباط برقرار کند؟! (نویسنده: به نظر من که این کار بی عقلی است)، شما به راحتی می توانید تنها با حذف لوازم غیر ضروری بخش اعظمی از بودجه هزینه خرید سرویس چوبی منزل تان را کاهش دهید.

هزینه خرید سرویس چوبی، گرفتن مشاوره

مشاوره بگیرید

به حرف بزرگان گوش کنید، فکر نکنید همه چیز دان منطقه هستید، هرچیزی که باشد، بزرگان و والدین شما، چند ده پیراهن بیشتر از شما پاره کرده اند و دارای تجربه بیشتری نسب به شما هستد، ممکن است به شما پیشنهاداتی را بدهند، که شاید شما به آن ها حتی فکر هم نکرده اید، و بتوانید بخش پول بیشتری را ذخیره و صرفه جویی کنید.

 

خلاصه

در این مقاله، مواردی را به شما آموزش دادیم که با جمع کردن تمام این موارد تنها با چند ترفند ساده، می توانید هزینه خرید سرویس چوبی تان را نصف کنید! و یا کاهش دهید، همچنین اگر تازه عروس هستید و به دنبال خرید جهیزیه سرویس چوب هستید، می توانید سرویس مجموعه گامی نو حساب کنید، مجموعه گامی نو با سال ها تجربه درخشان خود در حوزه ساخت مصنوعات چوبی و با دریایی از تنوع، جایی است که هیچ را دست خالی به خانه بخت نمی فرستد.

سپاس، بابت زمانی که در اختیار ما گذاشتید.

عضویت در خبرنامه