جستجو
Close this search box.
لوگو وودن اصلی
جستجو
Close this search box.
چگونه با کمد لباس، فضای اتاق خواب خود را تغییر دهیم!!

چگونه با کمد لباس، فضای اتاق خواب خود را تغییر دهیم!!

تاحالا شده به این فکر کنید، کمد لباس چگونه می تواند فضای اتاق خواب را تغییر دهد؟! و اصلا استفاده از کمد لباس چه فایده ای دارد؟ اتاق خواب ما فضایی برای آرامش ماست، حالا شما تصور کنید، ما بعد از سختی های فراوان در طول روز، که قصد داریم به اتاق خواب خود برویم و استراحت کنیم، باز دوباره به مکانی وارد می شویم که همانند ذهنمان، شلوغ و به هم ریخته است، حالا چطوری می توانیم با این وجود یک سوم از عمر خود را در این اتاق بگذرانیم؟! یکی از مواردی که در این راه می تواند به ما کمک کند، استفاده از کمد لباس است، با ما در این مقاله از وودن مگ همراه باشید تا این مسائل را با هم حل کنیم.

 

تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمد لباس

روش های گوناگونی برای تغییر دکوراسیون داخلی اتاق خواب با کمد لباس وجود دارد، برخی از این ترفند استفاده از رنگ مناسب، استفاده از نور پردازی داخلی، استفاده از وسایل دکوراتیو، استفاده از قفسه های مختلف و چند منظوره، چیدمان مناسب و انتخاب مناسب کمد لباس می باشد، با ما همراه باشید تا بیشتر با این موارد آشنا شوید.

 

استفاده از رنگ مناسب، برای کمد لباس، وودن مگ

استفاده از رنگ مناسب

انتخاب رنگ مناسب، شاید به ظاهر یک امر عادی باشد، اما در باطن اش پر از پیچیدگی است، انتخاب رنگ مناسب، باید بر اساس متراژ منزل شما و سبک دکوراسیون داخلی منزل تان باشد، شما تصور کنید متراژ اتاق خواب تان، پایین است، در این صورت استفاده از کمد هایی که رنگ تیره دارند، غیر منطقی است، زیرا کمد هایی که رنگ تیره دارند، فضا را کوچک تر و بسته تر نشان می دهند، اما در عوض رنگ های روشن همانند آیینه ها، نور را بازتاب می دهند و سبب، دل باز تر شدن، بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب شما می شود.

 

استفاده از نور پردازی داخلی، برای کمد، وودن مگ

استفاده از نور پردازی داخلی

شاید تاحالا کمد هایی که نور پردازی داخلی دارند را مشاهده کرده باشید، این نوع کمد ها فضای اتاق خواب شما را بسیار شیک و لاکچری می کنند، اما متاسفانه هزینه و پتانسیل نیازی برای استفاده کردن را میطلبد، زیرا شما نیاز دارید تا کمد تان سیم کشی شود، برق و پیریز برق برایش تهیه کند، و هر کسی این کار را انجام نمی دهد، به طور کلی یکی از روش هایی است که می توانید، با کمد لباس، دکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل تان را تغییر دهید.

 

استفاده از وسایل دکوراتیو برای کمد لباس، وودن مگ

استفاده از وسایل دکوراتیو

استفاده از وسایل دکوراتیو یکی از ترفند هایی است که می توانید برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمد لباس از آن استفاده کنید، می توانید از انواع مجسمه بر روی کمد لباس، و گل دان در کنار کمد لباس تان استفاده کنید، برای جذاب تر کرد هم می توانید، وسایل را داخل کمد لباستان هم قرار دهید، توجه داشته باشید، به هیچ عنوان از گلدان داخل کمد لباستان استفاده کنید، زیرا به دلیل رطوبت و پشه هایی که ممکن است جذب کند، قرار دادن گلدان داخل کمد اصلا مناسب نیست.

 

استفاده از قفسه های مختلف و چند منظوره برای کمد لباس، وودن مگ

استفاده از قفسه های مختلف و چند منظوره

یکی از ترفند هایی که می توانید در خصوص افزایش نظم دهی اتاق خواب و حتی منزل تان استفاده کنید، استفاده از انواع قفسه های مختلف و قفسه های چند منظوره است. با استفاده از قفسه های چند منظوره، می توانید تنها با یک کمد لباس، میز آرایش، دراور و حتی جاکفشی داشته باشید.

 

چیدمان مناسب کمد لباس

فقط استفاده استفاده از کمد لباس کافی نیست، یکی از مهم ترین موارد چیدمان صحیح کمد لباس است، چیدمان کمد لباس از آن دسته تغییراتی است که به محض انجام، درجا قابل مشاهده است، و اتاق منزل تان را از زمین تا آسمان تغییر می دهد.

 

چیدمان مناسب کمد لباس، وودن مگ

انتخاب مناسب کمد لباس

انتخاب مناسب کمد لباس، یکی از مهم ترین کار هایی است که می تواند به صورت مستقیم بر روی تغییر دکوراسیون اتاق خواب شما اثر بگذارند، اگر شما قصد ندارید کمد لباس مناسب برای خود تهیه کنید! پیشنهاد می دهم اصلا این مقاله را مطالعه نفرمایید، (در این حد انتخاب کمد لباس اهمیت دارد) زیرا وقتی کمد شما مناسب باشد، زیبایی، فضای ذخیره سازی بیشتر، پتانسیل بیشتر برای اعمال تغییرات و غیره دارید، اما اگر کمد لباس شما مناسب نباشد، انگار که هیچی ندارید.

 

سخن آخر

در این مقاله از وودن مگ به صورت کامل به مواردی پرداختیم که می توانیم دکوراسیون اتاق خواب را به راحتی با کمد لباس تغییر دهیم، همچنین لازم به ذکر است، استفاده از کمد لباس می تواند فوایدی همچون خلوت تر شدن اتاق خواب، منظم شدن و سازماندهی اتاق خواب و دسترسی آسان تر به وسایل و لباس شخصی شما داشته باشد.

با این وجود اگر قصد خرید لوازم چوبی را دارید پیشنهاد ما به شما مجموعه گامی نو است، مجموعه گامی نو تا رسیدن به بهترین نتیجه، کنار شما ایستاده است.

سپاس، بابت زمانی که در اختیار ما گذاشتید.

عضویت در خبرنامه