جستجو
Close this search box.
لوگو وودن اصلی
جستجو
Close this search box.
ترکیب هنر و عملکرد، طراحی های برتر برای کمد های MDF

ترکیب هنر و عملکرد، طراحی های برتر برای کمد های MDF

در سال های گذشته برای ذخیره سازی لوازم خود، همانند، لباس های خود، و یا لحاف و بالشت خود از کمد های دیواری ساده استفاده می کردند، اما امروزه با افزایش شهر نشینی و جمعیت، همچنین پیشروی مردم به سوی مصرف گرایی، نیاز مردم روز به روز به کمد هایی که، در عین زیبایی، دارای عملکرد مناسبی باشد، به شدت احساس می شود، به همین دلیل تولید کنندگان لوازم چوبی به فکر تولید و طراحی کمد های MDF کردند، که علاوه بر داشتن زیبایی بتواند نیاز مردم را با عملکرد بالای خود رفع کنند، در این مقاله از مجله وودن مگ قصد داریم به شما 7 کمد برتر MDF را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

 

7 از بهترین کمد های ام دی اف

در این بخش قرار است 7 تا از بهترین کمد های MDF را به شما معرفی کنیم، که نه تنها زیبا هستند، بلکه با عملکرد و چند منظوره بودن اش، می تواند نیاز شما را برطرف کنند، مخصوصا اگر منزل شما متراژ کمی دارد و آپارتمان نشین هستید، این کمد ها بهترین گزینه برای شماست.

  1. کمد گیتا
  2. کمد اورانوس
  3. کمد بهمن
  4. کمد 3 تا نبات
  5. 3 تکه داریو
  6. جزیره
  7. کمد ترمه
کمد گیتا

کمد گیتا

1. کمد گیتا

کمد لباس گیتا، یک ست 3 تکه از کمد MDF درجه یک است، که دارای  دو رگال آویز، 4 قفسه و 3 کشو می باشد، شما با این کمد به راحتی می توانید، تمام لوازم بزرگ خود را در آن قرار دهید، از ویژگی های این کمد های چند تکه جابجایی راحت آن ها است که می توانید هر جایی که دوست دارید تکه به تکه آن ها را جابجا کرده و قرار بدهید.

کمد لباس اورانوس

کمد لباس اورانوس

2. کمد لباس اورانوس

کمد لباس اورانوس، یکی از گزینه های مناسب، برای فرزندان شماست، زیرا علاوه بر در اختیار دادن فضای زیاد به فرزندان عزیز شما، دارای جلوه ای خاص و بی نظیر می باشد، این کمد دارای دو درب کمدی و دو کشو مجزا می باشد، که می تواند تمام نیاز فرزند عزیزتان را برطرف کند.

کمد لباس بهمن

کمد لباس بهمن

3. کمد لباس بهمن

معرفی می کنم، جادار ترین کمد لباسی که به عمر خود دیده اید، کمد لباس بهمن این کمد با استفاده از بهترین متریال و ام دی اف درجه یک ساخته شده، که بصورت 6 تکه ساخته و پرداخته شده است، که می توانید به راحتی هر وقت که خواستید آن را جابجا کنید، حرف بیشتری نمیزنم فقط محصول را مشاهده کنید.

کمد لباس 3 تکه نبات

کمد لباس 3 تکه نبات

4. کمد لباس 3 تکه نبات

یکی دیگر از محصولات جادار و جذابی که قرار است به شما معرفی کنیم، کمد لباس 3 تکه نبات است، این کمد لباس، به شکلی طراحی شده که هر چیزی که تصور میکنید را بتوانید در آن قرار دهید، علاوه بر آن زیبایی هم داشته باشد، و حتی بتوانید به عنوان میز آرایش از آن استفاده کنید.

کمد 3 تکه داریو

کمد 3 تکه داریو

5. کمد 3 تکه داریو

کمد 3 تکه داریو، از آن دسته کمد های تمام و کمال است، که میتواند تمام نیاز شما را برطرف کند، اگر متاهل هستید، و قصد خرید کمد لباس تمام عیار را دارید، پیشنهاد ما به شما، کمد لباس 3 تکه داریو است، خیلی راحت می توانید فضا را با همسرتان تقسیم کنید، و نظم را به خود و خانواده تان تقسیم کنید.

کمد جزیره

کمد جزیره

6. کمد جزیره

این کمد خفن، از 3 تکه ساخته شده است، و طراحی فوق العاده آن به شکلی انجام شده، که گویی سبک های کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب کرده باشند، این کمد جم و جور و با قیمت اقتصادی، به خوبی می تواند شما را از فضای ذخیره سازی بی نیاز کند.

کمد ترمه

کمد ترمه

7. کمد ترمه

کمد بسیار جادار ترمه، به شکلی طراحی شده که بتوانید به راحتی آن را با همسرتان تقسیم کنید، معمولا مردان وسایل ریز و مهم زیادی دارد، همچنین زنان هم دارای لباس بیشتری نسبت به آقایون هستند، شما با استفاده از این کمد فوق العاده می توانید این فضا را با شریک زندگی تان تقسیم کرده، نظم و هارمونی را به زندگیتان هدیه دهید.

 

خلاصه

در این مقاله به شما 7 تا از بهترین کمدهای لباس ام دی اف برای شما که فضای کمی در اختیار دارید معرفی کردیم، که با چند منظوره بودن اش هم می تواند برای شما میز آرایش باشد، هم می تواند جاکفشی باشد، و هم یک دراور خفن و جادار باشد، البته لازم به ذکر است تمامی این محصولات ساخته شده مجموعه گامی نو میباشد، مجموعه گامی نو با تنوع گسترده خود، هیچ کس را دست خالی به منزل نمی فرستد.

عضویت در خبرنامه