جستجو
Close this search box.
لوگو وودن اصلی
جستجو
Close this search box.
دراور های مدرن، از انتخاب تا چیدمان، راهنمایی کامل

دراور های مدرن، از انتخاب تا چیدمان، راهنمایی کامل

دراور ها جایگاه ویژه ای در عصر مصرف گرایی امروزی دارد، دراور ها به صورت کلی یکی از نظم دهندگان منزل می باشد، که وظیفه اصلی آن ها ذخیره سازی اقلام ما است، با این وجود تولید لوازم چوبی مانند دراور ها هم دستخوش تغییر مد و تکنولوژی شدند، اما این کافی نخواهد بود، زیرا یک آشپز برای این که بتواند یک غذای محشر بسازد، علاوه بر داشتن هنر، باید بتواند بهترین مواد اولیه و مواد تازه غذایی را انتخاب کند، این امر در خصوص انتخاب دراور هم صدق می کند، مهم است، که چه دراوری انتخاب می کنید، و به چه شکل داور چیدمان می کنید، در این مقاله از وودن مگ قصد داریم به صورت کامل به شما در خصوص از انتخاب تا چیدمان دراور های مدرن را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب و چیدمان دراور

شما مانند سرآشپز، در قدم اول، باید بدانید که قصد دارید چه چیزی تهیه کنید، و چه می خواهید!، در این مقاله قصد داریم به شما انواع دراور ها را معرفی می کنیم، و نکات طلایی در خصوص انتخاب صحیح دراور را به شما آموزش می دهیم، همچنین در خصوص چیدمان دراور به شما راهنمایی های جامعه ای ارائه می کنیم، که حتما باید بدانید. با ما همراه باشید تا بیشتر با این موارد آشنا شوید.

انواع دراور (وودن مگ)

انواع دراور

دراور ها در انواع و سبک های گوناگون ای طراحی و ساخته می شوند، دراور های از جنس های فلزی، چوبی و ترکیبی ساخته می شوند، که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خودش را دارد که در این بخش به طور کامل به ویژگی آن ها می پردازیم؛

  1. دراور فلزی: دراور های فلزی معمولا در مراکز صنعتی و نظامی استفاده می شوند، این نوع دراور ها از استحکام و عمر بسیار بالایی برخوردارند، اما از نظر بصری اصلا ارضاء کنند نیستند و به درد منزل و مراکزی که زیبایی هم اهمیت دارد نمی خورد.
  2. دراور چوبی: دراور های چوبی در سبک ها و مدل ها گوناگونی ساخته می شوند، و جلوه بصری بسیار زیبا تری برخوردار است، و بستگی به جنس مواد اولیه و مراحل ساخت اش می تواند از استحکام بسیار مناسبی هم برخوردار باشد. این نوع دراور ها معمولا در ادارات، منازل استفاده می شوند.
  3. دراور ترکیبی فلز و چوب: این نوع دراور ها از ترکیب چوب و فلز استفاده می شوند، این دراور ها از پایه فلزی و کشو های چوبی ساخته می شوند، و از استحکام مناسبی برخوردار است، این نوع دراور ها معمولا در منازل ای استفاده می شوند که سبک معاصر و سبک مدرنیته دارند، همچنین این نوع دراور ها را اکثرا در کافه ها می توانید مشاهده کنید، که بستگی به وسایل دکوراتیو ای که می چینید، می تواند فضا را بسیار شیک و باکلاس کنند.

انتخاب دراور مناسب (وودن مگ)

انتخاب دراور مناسب

نکات و فوت و فنی وجود دارد که حتما باید در هنگام خرید دراور از آن ها آگاهی داشته باشید، برخی از این نکات، توجه به دکوراسیون منزل، توجه به فضای ذخیره سازی مورد نیاز، توجه به کیفیت ساخت و غیره می باشد که در این مقاله به صورت کامل به این موارد می پردازیم.

  1. توجه به ابعاد: یکی از مواردی که باید قبل از خرید دراور به آن توجه کنید، توجه به ابعاد دراور و مکانی که قرار است دراور را در آن جایگذاری کنید می باشد، تا منزل شما دارای هارمونی و هماهنگی باشد.
  2. توجه به دکوراسیون منزل: شما تصور کنید منزل شما سبک کلاسیک است، از وسایل قدمی استفاده کرده اید، مبلمان سلطنتی در منزل خود دارید و شما قصد دارید یک دراور تهیه کنید، به نظر شما آیا این درست است یک دراور با ترکیب فلز و چوب تهیه کنید؟، و یا طرحی که در ساخت آن استفاده شده به شکل مدرن باشد استفاده کنید؟ به همین دلیل حتما قبل از آن که اقدام به خرید دراور کنید، باید به سبک دکوراسیون خود هم توجه کنید.
  3. کیفیت ساخت: حتما حتما قبل از آن که دراور تهیه کنید، به کیفیت ساخت هم توجه کنید، چه تفاوتی در آشپز حرفه ای با یک آماتور است با وجود این که هر دو از یک مواد اولیه استفاده می کنند، اما طعم غذا زمین تا آسمون متفاوت است؟ دقیقا در کیفیت آشپزی و ساخت است، این مورد در تولید لوازم چوبی هم صدق می کند، شما باید به مواردی همچون، ریگلاژ بودن محصول، لب پر نبودن محصول، خط و خش محصول و غیره توجه کنید.
  4. قیمت مناسب: قبل از آن که اقدام به خرید دراور کنید، حتما با محصولات مشابه قیمت اش را مقایسه کنید، توجه داشته باشید تا مقایسه کردن شما، همانند مقایسه کردن سیب با پرتقال نباشد، زیرا کیفیت ها با هم متفاوت است، اما با این وجود هم، می توانید قیمت حدودی محصول را دربیاورید.

چیدمان دراور در منزل (وودن مگ)

چیدمان دراور در منزل

  • شبیه سازی ذهنی: حتما قبل از آن که اقدام به چیدمان دراور کنید، در ذهن خود یک شبه سازی انجام دهید، و به این سوال را از خودتان بپرسید آیا این محصول در این مکان باید قرار گیرد یا خیر؟
  • دوری از رطوبت: سعی کنید در اتاق خواب های مستر (اتاق خواب های که در آن حمام وجود دارد) دراور را نزدیک حمام قرار ندهید، زیرا رطوبت باعث کپک زدن و خراب شدن چوب می شود.
  • باز گذاشتن فضا: سعی کنید دراور خود را به شکلی چیدمان کنید، که تا یک راه برای رفت و آمد وجود داشته باشد و اختلالی در فعالیت روزانه شما ایجاد نکنند.
  • فاصله با درب و پنجره: سعی کنید دراور خود را به دور از پنجره و درب ها قرار دهید، زیرا باعث اختلال در باز و بسته کردن درب و پنجره منزل شما می شود.

 

خلاصه

در این مقاله از وودن مگ به صورت کامل به چیدمان، انتخاب و انواع دراور های مدرن پرداختیم، تا شما سروران عزیز بتوانید به بهترین شکل ممکن، اقدام به خرید دراور کنید و از خرید خود لذت ببرید، با این وجود اگر قصد خرید دراور را دارید، و دوست دارید دستی بر سر و صورت منزل تان بکشید، پیشنهاد ما به شما مجموعه گامی نو است، مجموعه گامی نو با سال ها تجربه درخشان خود، کنار شماست، تا رسیدن به بهترین نتیجه.

سپاس، بابت زمانی که در اختیار ما گذاشتید.

عضویت در خبرنامه