جستجو
Close this search box.
لوگو وودن اصلی
جستجو
Close this search box.
معرفی 10 تا از بهترین میز تلویزیون لاکچری تهران

معرفی 10 تا از بهترین میز تلویزیون لاکچری تهران

سیاستمداران و بازرگانان همیشه تلاش می کند، بهترین و لاکچری ترین لوازمی که پیدا می کنند را به کلان شهر های بزرگ مانند تهران و شهر های بزرگ دیگر همانند، دبی، لندن و برلین بیاورد، به همین دلیل شما می توانید لوازم لاکچری در تهران پیدا کنید، که شاید در هیچ کجای ایران نتوانید آن را پیدا کنید، به همین منظور در این مقاله از مجله وودن مگ قصد داریم به شما 10 تا از بهترین میز تلویزیون لاکچری تهران را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

 

میز تلویزیون لاکچری تهران

حالا نوبت به معرفی 10 تا از بهترین میز تلویزیون های لاکچری در تهران می رسد که با هم دیگه به صورت کامل آن ها را بررسی خواهیم کرد، لازم به ذکر است این میز تلویزیون ها توسط شرکت گامی نو طراحی و ساخته شده است، همچنین شرکت گامی نو با هزاران محصول چوبی گوناگون و متنوع یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان مصنوعات چوبی در ایران است، که توانسته جایگاه خود را در این حوضه به خوبی ثابت کند، در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا می شویم.

  1. میز تلویزیون MT101
  2. میز تلویزیون آرمک
  3. میز تلویزیون افرا
  4. میز تلویزیون سیلوانا
  5. میز تلویزیون MT104
  6. میز تلویزیون گردو
  7. میز تلویزیون MT100
  8. میز تلویزیون دنیس
  9. میز تلویزیون MT107
  10. میز تلویزیون نادیا

 میز تلویزیون MT101

1. میز تلویزیون MT101

این میز تلویزیون یکی از جذاب ترین و با کلاس ترین میز تلویزیون ها ساخته شده، توسط شرکت گامی نو است، این میز دارای دو بخش مجزا از هم است که میتوان آن را با ابعاد محل قرار گیری تطبیق داد به این صورت که اگر در فضایی محدود تر قرار بگیرد میتوان آن را جمع کرد و اگر فضای بیشتری داشته باشید می توانید آن را باز تر نمایید. میز تلویزیون MT101 همچنین دارای 3 کشو برای نظم دهی بیشتر میباشد. شما میتوانید با نصب تلویزیون روی دیوار از تمام سطح میز برای قرار دادن دکوری های خود استفاده نمایید.

میز تلویزیون آرمک (وودن مگ)

2. میز تلویزیون آرمک

این میز تلویزیون، به سبک مینیمال طراحی شده و بسیار مناسب برای دکوراسیون سبک مدرن است، این میز تلویزیون از 2 کمد با درب داشبوردی و یک باکس وسط با طراحی لاکچری خاص خودش تشکیل شده است، همچنین یک طبقه داخل این باکس جهت قرار دادن کنترل، باطری و غیره طراحی گشته تا شما را از شر گم کردن کنترل و لوازم کوچک خلاص کند.

 میز تلویزیون افر، ست میز تلویزیون و کنسول

3. میز تلویزیون افرا

میز تلویزیون افرا یکی از پرفروش ترین محصولات گامی نو است، که به خودی امتحان خود را در بازار پس داده است، میز تلویزیون افرا دارای دو کشوی بزرگ و جادار جهت قرار دادن لوازم می باشد، همچنین دارای یک کمد جادار سمت چپ خود می باشد، همچنین این میز تلویزیون دارای 2 باکس جهت قرار دادن انواع گیرنده می باشد، تا بتوانید همیشه با دیدن تلویزیون در کنار خانواده خود لذت ببرید.

 میز تلویزیون افر، ست میز تلویزیون و کنسول، میز تلویزیون سیلوانا

4. میز تلویزیون سیلوانا

اگر به دنبال خریدن یک میز تلویزیون شیک و مدرن برای خانه خود هستید. و می خواهید یک ست جذاب و لاکچری را برای خود تهیه نمایید می توانید میز تلویزیون سیلوانا را انتخاب نماید، این میز تلویزیون دارای 3 کشو بسیار جادار می باشد، به حدی که حتی لباس هایتان را هم می توانید در آن قرار دهید. با این وجود در بالای این کشو ها، 2 فضای خالی جهت قرار دادن نواع گیرنده، طراحی گشته، به شکلی که علاوه بر گیرنده، شما می توانید انواع CD و DVD را در آن قرار دهید و حتی هر چیزی دیگر، بدون آن که نگران آن باشید که فضای شما کم بیایید.

 میز تلویزیون افر، ست میز تلویزیون و کنسول، میز تلویزیون MT104

5. میز تلویزیون MT104

میز تلویزیون MT104 یکی از جذاب ترین و لاکچری ترین میز تلویزیون های مجموعه گامی نو است، که میتوانید در 10 رنگ متفاوت آن را تهیه کنید، و حتی رنگ ها را با هم ترکیب کند، با این وجود، این میز تلویزیون دارای 3 کشو جادار در سایز های متفاوت است، و در قلب خود یک باکس خالی جهت قرار دادن سیستم صوتی دارد، همچنین در سمت میز تلویزیون هم می تواند گیرنده ها را قرار دهید، این میز تلویزیون بسیار شیک و لاکچری است.

 میز تلویزیون افر، ست میز تلویزیون و کنسول، میز تلویزیون گردو

6. میز تلویزیون گردو

میز تلویزیون گردو از مدل میز تلویزیونی هایی است که به شکلی طراحی شده، در کنار مینیمال بودن، بتواند مدرن و لاکچری باشد، آِن میز تلویزیون دارای دو درب است که به صورت داشبوردی باز و بسته می شود، و حجم قابل توجه ای جهت ذخیره سازی دارد، همچنین در قلب میز تلویزیون فضای جهت قرار دادن انواع کتاب و مجله و در بالا سمت راست و در پایین سمت چپ فضایی برای قرار دادن انواع گیرنده تداعی شده است.

 میز تلویزیون افر، ست میز تلویزیون و کنسول، میز تلویزیون MT100

7. میز تلویزیون MT100

میز تلویزیون لاکچری MT100 یکی از جادار ترین و باحال ترین میز تلویزیون هایی است که، تا شما آن را در کنار همسرتان، در حالی که در یک اتاق تاریک، با سیستم صوتی خفنی که سمت راست میز تلویزیون قرار دادید، در حال دیدن فیلم آواتار نباشید، آن را درک نمی کنید، این میز تلویزیون بسیار جذاب علاوه بر جذابیت اش دارای فضای ذخیره سازی بسیار زیادی نیز می باشد، این میز تلویزیون دارای 3 کشو بسیار جادار و یک کمد سمت راست خود است، همچنین کنار کمد یک باکس جهت قرار دادن گیرنده طراحی گشته، تا فضا را منظم تر و دلنواز تر کند. همچنین دارا یک باکس ارای قرار دادن یک سیستم صوتی کوچکتر در کنار کمد است.

 میز تلویزیون افر، ست میز تلویزیون و کنسول، میز تلویزیون دنیس

8. میز تلویزیون دنیس

همیشه که نمی شود میز تلویزیون به شما معرفی کنیم، حالا وقتش رسیده یکی از لاکچری ترین میز تلویزیون های دیواری را به شما معرفی کنیم، که تا به حال نظیرش را ندیده اید، این میز تلویزیون دیواری لاکچری، دارای یک باکس بسیار جذاب و یک کشو میباشد، تا بتوانید وسایل کوچک خود را در آن قرار دهید، میز تلویزیون به شکلی طراحی گشته تا بتواند مناسب برای افرادی باشد که متراژ منزل شان کوچک باشد، تا بتوان بهترین استفاده را از فضا داشته باشند.

 میز تلویزیون افر، ست میز تلویزیون و کنسول، میز تلویزیون MT107

9. میز تلویزیون MT107

میز تلویزیون MT107، یکی از میز تلویزیون های لاکچری با سبک مدرن است، که توسط گامی نو طراحی و ساخته شده، این میز تلویزیون از ام دی اف درجه یک و ضدخش ساخته شده، و دارای 2 کمد بسیار جادار در قسمت پایینی خود است، همچنین دارای دو باکس بالای میز تلویزیون برای قرار دادن انواع گیرنده، و یک باکس دیگر جهت قرار دادن سیستم صوتی دارا می باشد.

میز تلویزیون افر، ست میز تلویزیون و کنسول، میز تلویزیون نادیا

10. میز تلویزیون نادیا

میز تلویزیون نادیا، دارای 3 کمد جادار میباشد، که یکی سمت چپ آن و دوتای دیگری در سمت راست آن است، این میز تلویزیون جذاب و شیک، در قلب پ احساس خود، دو باکس جهت قرار دادن انواع گیرنده دارد، پایه های کار نیز از فلز رنگ ثابت کوره ای طراحی و ساخته شده و همچنین دستگیره درب ها از فلز طراحی و ساخته شده است.

 

خلاصه

در این مقاله از مجله وودن مگ، 10 تا از بهترین میز تلویزیون لاکچری تهران را به شما معرفی کردیم، که میتوانید از آن ها برای ایجاد یک جلوه بصری خاص و زیبا استفاده کنید، همچنین اگر قصد خرید این محصولات و دیگر مصنوعات چوبی را داشتید، می توانید به دریایی از تنوع گامی نو سر زده، و لاکچری ترین ها را برای خود و خانواده خود تهیه کنید.

سپاس، بابت زمانی که در اختیار ما گذاشتید.

عضویت در خبرنامه