جستجو
Close this search box.
لوگو وودن اصلی
جستجو
Close this search box.

لیست کامل و جدید سرویس جهیزیه عروس

لیست خرید جهیزیه عروس بسته به نیازهای شما و سلیقه‌ی شما ممکن است متفاوت باشد، اما مجله ی دکوراسیون وودن مگ در اینجا لیست جدید و کاملی گردآوری کرده که در ادامه خواهید خواند. یک لیست کامل و جامع از اقلامی که معمولاً در جهیزیه عروس قرار می‌گیرند آورده شده است:

جدیدترین لیست جهیزیه

  1. مبلمان خانه: سرویس چوب شامل میز و صندلی‌ها، مبل‌ها، تخت‌ها و لوازم ضروری در  اتاق‌خواب.
  2. وسایل آشپزخانه: ظروف و وسایل پخت و پز، لوازم برقی آشپزی، لوازم روی میز، سرویس‌های خوراکی و نوشیدنی.
  3. لوازم بهداشتی: لوازم تمیز و بهداشتی مانند حوله‌ها، اقلامپارچه ایی پشمی مانند پتو، ملحفه های سرویس خواب و لباس های خانگی.
  4. وسایل تزئینی: اقلامی که برای دکور کردن خانه به کمک شما میاید مثل آینه‌ها، تابلوها، گلدان‌ها، شمعدان‌ها، فرش‌ها و پرده و پارچه‌های تزئینی.
  5. وسایل الکترونیکی: تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اتو، دستگاه های قوه ساز و چای ساز در صورت نیاز و …
  6. لوازم روزمره: ابزارآلات، چراغ‌ها، پرده‌ها، کتاب‌ها و لوازم تحریر.
  7. ظروف: ظروف و لوازم مورد نیاز برای سرو غذا، لیوان ها، ظروف کریستال و سرامیکی.
  8. لوازم شخصی: لباس‌های رسمی، لباس‌های راحتی، کفش‌ها، جوراب‌ها، کیف‌ها و ساعت‌ها.

این لیست تنها یک راهنما برای شروع است و شما می‌توانید آن را بر اساس نیازها و سلیقه‌ی خود تغییر دهید و اقلام دیگری به آن اضافه کنید. ما در این مقاله به بررسی مبلمان و سرویس چوبی عروس که باید با کیفیت و زیبا باشد اشاره میکنیم و به معرفی چند نوع از آنها و یک فروشگاه خوب و مطمئن میپردازیم.

مجله وودن، وودن مگ، دکوراسیون داخلی

مجله وودن، وودن مگ، دکوراسیون داخلی

یک لیست جامع از لوازم چوبی ضروری

از مهم ترین بخ های خانه سرویس چوب و لوازم چوبی آن است. هزینه ی خرید این اقلام با کیفیت و ظاهر زیبا آنقدری که فکر میکنید پایین نیست و اگر بخواهیم بودجه ی کمی روی آن خرج کنیم از محصولات باکیفیت برخوردار نخواهیم بود.

مجله ی دکوراسیون وودن قصد دارد یکی از بزرگترین تولید کننده ها و فروشگاه های اینترنتی ایران را به شما معرفی کند. مجموعه ی گامی نو دنا با سابقه ی درخشان در زمینه ی ارائه ی خرمات به مشتریان و جلب رضایت آنها روی تک تک محصولات باکیفیت، مرجع مطمئن و فروشگاه معتمدی است که میتوانید با خیال راحت و قیمت بسیار مناسب انواع لوازم چوبی را خریداری کرده و از خدمات گامی نو بهره ببرید.

سرویس خواب عروس

اولین وسیله ایی که به فکر شما میرسد تخت دو نفره ی عروس و داماد است که باید از کیفیت و استحکام ممتازی برخوردار باشد. اقلامی که قرار است در دراز مدت در خدمت شما باشند، ضروری است که جنس چوب مناسبی نیز تهیه شده باشند. پیشنهاد ما به شما ام دی اف است. ماده ایی بسیار محکم و زیبا که در تنوع در طرح و رنگ بی نظیر است. مجموعه گامی نو دنا بهترین تخت خواب ها را با تشک یا بدون تشک و برترین کیفیت به شما عرضه میکند.

دراور و کمد لباس

از جمله اقلام ضروری برای سازماندهی اتاق و نظافت لباس ها دراور کشویی و یا کمد لباس جدید می باشد. که باید با توجه به فشاری که وزن لباس ها به مرور زمان بر آن وارد میکنند یک دراور یا کمد مطمئن و با کیفیت بخریم. برای جبران کمبود فضا در اتاق خواب باید از کمدی با سایز مناسب استفاده کنیم. یا دراوری شیک که بتوان از فضای روی آن هم به درستی استفاده کرد و یک آینه ی دکوراتیو زیبا روی آن قرار داد. اگر فضای کافی برای دراور ندارید از تخت هایی استفاده کنید که در زیر آنها کشو دارد و یا از کمد دیواری برای آویزان کردن لباس ها استفاده کنید.
اگر اتاقی به اندازه ی کافی بزرگ دارید میتوانید یک میز آرایش مدرن در آن قرار دهید و از اتاقی مجهز تر لذت ببرید. میز آرایش یکی از وسایل بزرگ و لوکس است که در نظم دهی به لوازم مراقبت از پوست و آرایش به شما کمک میکند.

میز پاتختی

برای تزئینات و زیبایی در کنار تخت تا استفاده برای نگهداری وسایل شما در کنار تخت، میز پاتختی موردی مهم است تا به نظافت و سازماندهی اتاق خواب کمک کند. میتوانید از پاتختی هایی که با تخت ست هستند استفاده کنید یا کاملا با سلیقه ی خود میز پاتختی ایی با توجه به نیازهایتان خرید کنید. برخی پاتختی ها دارای کشو هستند که منظم تر هستند و برخی مانند یک میز تزئینی درکنار شما قرار دارند.

سرویس چوبی نشیمن خانه

میز جلو مبلی و میز عسلی

مکمل مبلمان منزل، یک میز جلو مبلی کلاسیک و میز عسلی های ساده و شیک در کنار آن است. برای پذیرایی از مهمان و جلوه ی خاصی که ظاهر آن باید داشته باشد مهم است از یک میز با کیفیت استفاده کنیم که در مرور زمان تخریب نشده و ظاهر چنین وسیله ایی که مقابل چشم هست را خراب نکند. زیبایی و شیک بودن نشیمن تا حد زیادی وابسته به این میز ها است. بدون یک میز جلو مبلی وسایل منزل شما ناقص خواهد بود.

میز جلو مبلی

میز تلویزیون

یکی از نقاط کانونی منزل میز تلویزیون است که ساعت های زیادی نگاه ها را روی خودش نگه میدارد. جدا از کیفیت که برای محافظت از تلویزیون ضروری است، ظاهر که برای دکوراسیون اهمیت دارد، مهم است قیمت میز تلویون های مدرن به صرفه و مدل آن با توجه به خانه مناسب باشد. برای استفاده از فضای ذخیره سازی بیشتر میتوانید از میز تلویزیون های بزرگ با کشو استفاده کنید، و در صورت کمبود جا و تمایل برای داشتن فضای بازتر، از میز تلویزیون ها دیواری بهره ببرید.

میز کنسول

از جمله اقلام لوکس منزل که بیشتر به عنوان فضای اضافه ی ذخیره سازی استفاده میشود، میز کنسول چوبی است. با توجه به تنوع بالای کنسول ها و قیمت های متغییر آن، مهم ترین فاکتور انتخاب و خرید یک کنسول کیفیت و سایز آن است. تعدا کشو و فضای ذخیره سازی که در اختیار صاحب خانه میگذارد حائز اهمیت است. از طرفی میتوانید کنسول را با لوازم تزئینی مانند مجسمه و شمع پر کنید تا با دکوراسیون شما همخوانی پیدا کند.

جاکفشی

کاربردی ترین وسایل نشیمن جاکفشی را هم شامل میشود. وسیله ایی که قطعا نقش پررنگی در نظم دهی به ظاهر خانه و دور نگه داشتن آلودگی ها ایفا میکند. یک جاکفشی مناسب، جاکفشی آپارتمانی، جاکفشی آینه دار یا با توجه به نیاز شما جاکفشی نشیمن دار است.

 

 

میتواید تمام اقلام ذکر شده را با قیمت مناسب و کیفیت مثال زدنی در مجموعه ی گامی نو پیدا و خریداری کنید.

 

عضویت در خبرنامه