جستجو
Close this search box.
لوگو وودن اصلی
جستجو
Close this search box.

این اشتباهات را در هنگام خرید جهیزیه انجام ندهید!!!

حال و هوای چیدمان خانه تازه عروس و داماد برای همه حس خوب و تازگی دارد. امروزه بر اساس چند موضوع که در ادامه برای شما شرح می دهیم در هنگام خرید جهیزیه اشباهاتی رخ می دهد که منجربه از بین رفتن زیبایی یک چیدمان خانه عروس و داماد می شود. در این مقاله از وودن مگ به اشتباهاتی میپردازیم که ممکن است در هنگام خرید جهیزیه انجام دهید.

 

اشتباهات خرید جهیزیه

در زمانی که شروع به خرید کرده اید، بهترین فروشگاه ها را انتخاب کرده اید تا جهیزیه شما کامل و زیبا باشد، اگر به ابعاد فضاها و اتاق ها دقت نکرده باشید تمامی نقشه ها را برای چیدمان شیک خراب می کند. در نظر بگیرید یک مبلمان با تعداد بالا و ابعاد بزرگ را انتخاب کرده اید اما زمانی که می خواهید وارد خانه کنید و آن را بچینید فضای کافی برای این امر را ندارید. این موضوع قطعا شما را ناراحت و آزرده خاطر خواهد کرد و این موضوع به دلیل عدم دقت شما اتفاق افتاده است.

مجله وودن، وودن مگ، دکوراسیون داخلی

عدم توجه به سبک و استایل چیدمان

تصور کنید سعی کرده اید به استایل خانه سبک مدرن بدهید، تمامی وسیله ها از سبک مدرن پیروی کنند اما پرده خانه را به صورت قدیمی و از مد افتاده استفاده کرده اید. این کار باعث می شود با تمام هزینه ای که صرف خانه تازه تان کرده اید تا در نگاه شیک و مرتب به نظر برسد هدر رفته و بودجه شما برای پرده جدید هم تمام شده است. توجه به سبک دکوراسیون موجب عالی تر دیده شدن خانه می شود.

مجله وودن، وودن مگ، دکوراسیون داخلی

اهمیت به مد بیشتر از راحتی خودتان

درست است که شما دلتان می خواهد طبق مد روز خرید کنید و چیدمان انجام دهید، اما این طبق مد روز پیش رفتن نباید سلامتی و راحتی شما را در معرض خطر قرار دهد. مبلمانی و سرویس خواب شما که دارای استاندارد هستند نباید با نمونه بی کیفیت آن مقایسه شود فقط بخاطر اینکه بخواهید طبق مد پیش بروید. شما باید سالیانی که قرار است از این المان ها استفاده کنید و آسیبی به آنها نرسد را در نظر بگیرید.

مجله وودن، وودن مگ، دکوراسیون داخلی

 

عدم توجه به بودجه ای که در دست دارید

اگر در زمان خرید جهیزیه لیستی از موارد مورد نیازتان را لیست کنید می توانید طبق آن لیست و بودجه ای که در دست دارید پیش بروید و خارج از آن لیست خریدی انجام ندهید. داشتن برنامه درست باعث می شود شما از خریدن وسیله های غیر ضروری و وسیله هایی که صرفا جنبه تزئینی دارند اجتناب کنید.

مجله وودن، وودن مگ، دکوراسیون داخلی

توجه به علاقه خود و همسر

شما نمی توانید برای تهیه لیست جهیزیه و خرید آن به لیست عروس قبلی خانواده و نظرتان دیگران استناد کنید و نظر و علایق خود و همسرتان را نادیده بگیرید. بهتر است برای ایجاد حس آرامش و امنیت ذهنی و فکری زوج دکوراسیون داخلی را به سلیقه جفت آن ها انجام شود تا سلب آرامشی صورت نگیرد.

وسیله های غیر ضروری اول زندگی برای عروس و داماد

  1. اجاق گاز فردار
  2. بوفه و ویترین
  3. چندین سرویس پخت و پز و غذاخوری
  4. میز غذاخوری بیش از 6 نفر
  5. وسایلی نظیر ساندویچ‌ساز، سرخ‌کن و قهوه‌ساز
  6. رخت خواب اضافه
  7. یخچال و فریزر جدا
  8. پرده والان دار و فرش دست بافت
  9. وسیله دکوری

مجله وودن، وودن مگ، دکوراسیون داخلیمجله وودن، وودن مگ، دکوراسیون داخلی

تحقیق و پرس و جو کنید

یکی از مهم ترین نکات برای خرید جهیزیه تحقیق کردن شماست. در اول راه و زندگی هستید و توجه به بودجه ای که دارید بسیار مهم است و می خواهید از چیزی که می خرید برای سالیانی استفاده کنید و مجبور به تعویض یا تعمیر مداوم نباشید. بنابراین خرید از فروشگاه های معتبر مخصوصا برای وسیله های برقی بسیار حائز اهمیت است.

 

سخن پایانی

توجه به نکاتی که گفته شد برای خرید جهیزیه و چیدمان آن به شما در داشتن یک خانه شیک و زیبا کمک می کند. شما می توانید به مراجعه به سایت گامی نو از خرید وسیله های چوبی با کیفیت لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم از خرید وسیله های غیر ضروری بگذرید و هزینه را برای خرید اقلام با کیفیت بالا کنید.

سپاس، بابت زمانی که در اختیار ما گذاشتید.

عضویت در خبرنامه