جستجو
Close this search box.
لوگو وودن اصلی
جستجو
Close this search box.

روی میز کنسول چی بزارم؟! + آپدیت جدید

تزئین و طراحی یک میز کنسول می تواند چه در نقطه ورودی، اتاق نشیمن و اتاق خواب یک اثر زیبا را به جای بگذارد و درست یا نادرست تزئین کردن آن می تواند یک مکان را بسازد یا خراب کند. میز کنسول را به هر حال می توان یک کبلمان برجسته نام برد. در ادامه با مجله وودن همراه باشید تا انواع تزئین روی میز کنسول را برای شما شرح دهد.

مجله وودن، وودن مگ، طراحی و دکوراسیون داخلی

میزهای کنسول برای چه چیزهایی خوب هستند؟

میزهای کنسول علاوه بر یک میز برجسته یا یک قطعه کناری، می توانند برای عملکرد به عنوان میز تلویزیون یا کنسول رسانه استفاده شوند. بدنه باریک و سطح برجسته آن، آنها را برای برخی از اتاق های نشیمن ایده آل می کند. اگر به دنبال میزی با ارتفاع بلند تر نسبت به میز تی وی هستید می توانید از میز کنسول به جای آن استفاده کنید.

مجله وودن، وودن مگ، طراحی و دکوراسیون داخلی

استفاده از میز کنسول در اتاق غذاخوری

ممکن است در اتاق غذاخوری به بوفه نیاز داشته باشید و بخواهید وسیله های مورد نیازتان را در آن قرا دهید اما این اتاق برای جایگذاری بوفه کوچک است. در این زمان می توانید با استفاده از میز کنسول وسیله هایتان را روی آن جای داده، مانند: شمع، نوشیدنی و حتی گلدان برای زیباسازی همیشگی با استفاده از گیاهان و یک چراغ برای حوض نور بسیار ایده جالبی است.

مجله وودن، وودن مگ، طراحی و دکوراسیون داخلی

آثار هنری روی میز کنسول

تصور کنید از یک سفر مهیج و پر خاطره باز گشته اید و از این سفر هدایایی برای خود به خانه آورده اید تا خاطراتش برایتان زنده بماند و با دیدن آنها باز هم آن سفر و یا حتی سفرها برایتان زنده شود. در این زمان برای گذاشتن این وسیله ها نیاز به یک میز برای نمایش است که بهترین گزینه میز کنسول است.

مجله وودن، وودن مگ، طراحی و دکوراسیون داخلی

چگونه به میز کنسول سبک کلاسیک بدهیم

انتخاب یک جفت چراغ رو میزی یک رویکردی سنتی برای ایجاد تقارن در طراحی داخلی است که برای هر اتاقی مناسب است. هدف در ایجاد یک سبک کلاسیک ایجاد تقارن است که این اتفاق می تواند با یک گلدان یا یک اشیا تزئینی اتفاق بیوفتد.

مجله وودن، وودن مگ، طراحی و دکوراسیون داخلی

 

چگونه به میز کنسول سبک بدهیم؟

مجله وودن، وودن مگ، طراحی و دکوراسیون داخلی

مجله وودن، وودن مگ، طراحی و دکوراسیون داخلی

طراحی یک میز کنسول به معنای چیدمان و تزئین آن به گونه ای است که با سبک اتاق مطابقت داشته باشد. در عین حال کاربردی و از نظر بصری دلپذیر است. در اینجا چند مرحله و نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا میز کنسول را به طور موثر سبک کنید:

  • در مورد تم یا سبک کلی که می خواهید به آن برسید تصمیم بگیرید. این می تواند معاصر، روستایی، مدرن، سنتی، ساحلی و غیره باشد. داشتن یک تم واضح، انتخاب شما از وسایل دکوری را راهنمایی می کند.
  • یک آیتم تزئینی مرکزی را انتخاب کنید که به عنوان نقطه کانونی میز عمل می کند. این می تواند یک آینه بزرگ، اثر هنری، یک مجسمه جالب یا یک گلدان تزئینی با گل باشد.
  • با لایه بندی آیتم هایی با ارتفاع و اندازه های مختلف، جذابیت بصری ایجاد کنید. بسته به سبکی که می خواهید، اقلام را به صورت متقارن یا نامتقارن بچینید. با قرار دادن اقلام بلندتر در یک طرف و اقلام کوتاه تر در طرف دیگر تعادل را به دست آورید.
  • اقلام کاربردی که برای فضا منطقی هستند را بگنجانید. این می تواند شامل یک سینی برای کلیدها و پست ها، یک کاسه برای تعویض شل، یا یک چراغ برای روشنایی بیشتر باشد.
  • اشیاء تزئینی مانند شمع، قاب عکس، مجسمه‌های کوچک یا زیورآلات منحصر به فرد را اضافه کنید. این موارد باید سبک کلی و پالت رنگ اتاق را تکمیل کنند.
  • با گیاهان گلدانی، ساکولنت ها یا گلدانی از گل های تازه، طبیعت را معرفی کنید. گنجاندن گیاهان احساس انرژی و سرزندگی را به سفره می بخشد.
  • روی هم چیدن کتاب ها یا مجلات می تواند به میز عمق و جذابیت بصری اضافه کند. کتاب هایی با جلدهای جذاب انتخاب کنید که با زیبایی شناسی کلی مطابقت دارند.
  • اقلام شخصی را که نشان دهنده شخصیت و علایق شما هستند، مانند سوغاتی های سفر، عکس های خانوادگی، یا اشیاء احساسی بگنجانید.
  • اضافه کردن یک لامپ رومیزی را برای تامین نور کاربردی و محیطی در نظر بگیرید. قرار دادن لامپ با دقت می تواند جذابیت بصری میز را نیز افزایش دهد.
  • به عقب برگردید و ترتیب را ارزیابی کنید. هر موردی را که به نظر می رسد به هم ریخته است یا به ظاهر کلی کمک نمی کند را بردارید. وقتی صحبت از استایل به میان می‌آید، اغلب می‌تواند بیشتر باشد.

مجله وودن، وودن مگ، طراحی و دکوراسیون داخلی

سخن آخر

به یاد داشته باشید که هیچ رویکرد یکسانی برای طراحی یک میز کنسول وجود ندارد. همه چیز در مورد نمایش سبک شخصی شما و مطابقت با دکوراسیون اتاق است. تا زمانی که به ظاهر دلخواه برسید، آزمایش کنید و تنظیم کنید. برای یک خرید آسان و یک تجربه عالی در انتخاب میز کنسول می توانید به سایت گامی نو مراجعه کنید.

سپاس، بابت زمالنی که در اختیار ما گذاشتید.

 

عضویت در خبرنامه